Zomermailing Horeca Open Happiness

Mailing voor Horeca en Out of Home klanten, met name strandtenten van Coca Cola Enterprise. Het idee is gebasseerd op flessenpost. Het bestaat uit een koker met een leaflet, een klassiek flesje coca cola met een illustratie erin. De actie is ook online ondersteund.

Sara stelt het aan de kaak

Voor het schisisteam van het MCL is story-telling toegepast op de voorlichting van een complexe kaak-operatie voor kinderen met een schisis. Aan de hand van de hoofdpersoon uit het boek krijg je antwoord op de vragen waar kinderen mee zouden kunnen rondlopen voor deze operatie. Daarbovenop laat de animatie duidelijk zien wat er tijdens operatie exact gebeurt.

Jongia

Ongeëvenaard op het roer-gebied. Een unieke omslagmap met daarin de corporate brochure. Dit kan worden aangevuld met product informatie in een leaflet. Voor nog meer informatie of juist een eerste kennismaking kan de vernieuwde website (nog niet) worden bezocht.

De Fryske

De Fryske houdt van eerlijk en lekkere kaas. En van rijke Friese weilanden waar je de grutto hoort roepen. Met De Fryske willen ze jou van beide laten genieten. Daar hoort perfect passende vormgeving bij. Uiteraard voor de verpakking van de kaas zelf, maar ook al het promotie-materiaal in-store, out-door en on-the-beurs-floor.

TVM actueel

Het magazine voor transportverzekeraar TVM is vernieuwd; het grid, de typografie en vormgeving is grondig aangepakt en weer helemaal up-to-date. In deze nieuwe vormgeving wordt de Actueel opgemaakt van nu tot honderd in veel te weinig seconden. Ook andere TVM-vragen krijgen antwoord, zoals het verzorgen van een infographic naar aanleiding van een uitgebreid rapport over transportveiligheid.

School survival

IT FRYSKE GEA

Design en illustraties
Introductie van het concept Schoolreis survival. Het design en de illustraties zijn ontwikkeld voor het Belevingsprogramma Schoolreis Survival. Dit is in de Friese natuur voor basisscholen in samenwerking met Nationaal Park De Alde Feanen.