Portfolio Categories: Design
Zomermailing Horeca Open Happiness

Sara stelt het aan de kaak

Voor het schisisteam van het MCL is story-telling toegepast op de voorlichting van een complexe kaak-operatie voor kinderen met een schisis. Aan de hand van de hoofdpersoon uit het boek krijg je antwoord op de vragen waar kinderen mee zouden kunnen rondlopen voor deze operatie. Daarbovenop laat de animatie duidelijk zien wat er tijdens operatie exact gebeurt.
Jongia

De Fryske

De Fryske houdt van eerlijk en lekkere kaas. En van rijke Friese weilanden waar je de grutto hoort roepen. Met De Fryske willen ze jou van beide laten genieten. Daar hoort perfect passende vormgeving bij. Uiteraard voor de verpakking van de kaas zelf, maar ook al het promotie-materiaal in-store, out-door en on-the-beurs-floor.
TVM actueel

Het magazine voor transportverzekeraar TVM is vernieuwd; het grid, de typografie en vormgeving is grondig aangepakt en weer helemaal up-to-date. In deze nieuwe vormgeving wordt de Actueel opgemaakt van nu tot honderd in veel te weinig seconden. Ook andere TVM-vragen krijgen antwoord, zoals het verzorgen van een infographic naar aanleiding van een uitgebreid rapport over transportveiligheid.
School survival
